lördag 7 januari 2012

Vissa dagar...

...borde man bara hoppa över. Sova bort eller bara sudda ut. Och det behöver inte vara stora sorger och katastrofer som får mig att vilja krypa under täcket och bara gömma mig för allt och alla. Ibland är känslan i bröstet bara av den karaktären.

Jag ska sova men tankar håller mig vaken och lurar fram tårar som aldrig vill sluta rinna. Det är inte det minsta synd om mig för att jag gråter utan mest synd om mig är det för att jag börjar pissa taggtråd mellan allt hulkande och snörvlande.

Så somnar jag till slut och vaknar flera timmar senare av att jag är taggtrådspissenödig igen. Biter ihop och sätter mig i bilen och beger mig till loppis. Efter fem timmar av att ha förfrusit både röven och frampartiet inser jag att jag bara har sålt för ynka 45 kr men pissat desto mer taggtråd. Ringer sjukupplysningen och får en tid på min hälsocentral för de inser precis som jag att det enda sättet att få stopp på den där jävla urinvägsinfektionen är att få behandling.

Så en bra lördag so far. Jag fryser fortfarande och önskar någon låg brevid mig under täcket och värmde min stackars kropp. Fast jag önskar ju att jag vann en miljon på Triss också. Lika troligt ungefär...

Nä... ha en trevlig jävla lördag. Nu ska jag pissa...

2 kommentarer:

Sebastian sa...

Lägg dig ett varmt bad vännen.

Krya på dig.

Kram

Pettiwoman sa...

Huuu vill inte ta mig ur täcket nu. Kan man få mat hemkört och inburet till sängen tro :-)