lördag 21 januari 2012

Det har bara gått några timmar...



..sen jag vinkade av honom och nu ringer han från ett varmare land där han ska befinna sig med vänner en hel vecka. Han säger han älskar mig och ber mig skicka några bilder så jag gör i ordning de här till honom och sänder iväg. Och trots att det inte ens gått ett dygn sen jag var i hans armar saknar jag honom något så fruktansvärt redan. Jag fick vara hos honom timmarna innan han åkte och lyckades smussla ner ett handskrivet brev i hans väska som jag hoppas han snart hittar. Och trots att det inte alls är något ovanligt att vi är ifrån varandra en hel vecka så är längtan starkare just nu och jag ville verkligen krama om honom hårt ända in i det sista i natt. Jag hoppas givetvis att han får en underbar vecka men jag kan ändå inte låta bli att önska att jag fick vara där med honom.

Jag kommer räkna dagarna och kanske är det jag som får hämta honom vid flyget vid hemkomst. Och det är en underbart härlig känsla att få känna den där längtan men veta att det inte längre är ovisst om den är för evigt. Jag vet att han kommer hem till mig igen. Och jag vet att han kommer att sakna mig också och när han kommer hem har vi ett väldigt speciellt datum att fira.

Gud så jag älskar och saknar min man...

Åhh nu ringde han precis *ler lyckligt*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar känsla!! Så gulligt att han ringer dig efter så kort stund ifrån dig. Det är kärlek det! :-)

Pettiwoman sa...

Ja jag blir alldeles varm i kroppen =)

Kram

magnus sa...

är han stygg mot dig så blir jag jävlar elak, då.....nåja nu ska vi inte gå in på detaljer. din bror Magnus.

Pettiwoman sa...

Tack älskade vännen för att du bryr dig. Och jag tror han har vett att ta vara på mig nu.

Massa kramar!