tisdag 31 januari 2012

Hästar och semlor

Det blev en runda till i stallet för att göra klart det jag inte gjorde när min älskling var med. Dels så var han sjuk och dels så är han tydligen dödsallergisk mot hästar. Det ska jag nog se till att plocka ur honom :o)

Så snälla Sebastian körde mig och följde även ut på en liten tur. Jag på hästen och han med Jocko i koppel. Som tack för stallhjälpen skulle jag bjuda på semla på mysigt café. Det sket sig för när jag väl skulle betala så skrek kortmaskinen "MEDGES EJ" Så skamset fick jag be honom betala det jag skulle bjuda på. Men jag lovar Sebastian att bjuda igen snart.

Frågan är nu... ska jag strunta i träningen som jag först planerat eller ska jag göra av med den där goda semlan jag åt? Återkommer nog med den spännande fortsättningen...



Mys med Lotta i stallet!


Japp, så här kommer man upp utan sadel!


Supermys!

4 kommentarer:

J. sa...

Åh vad mysigt o rida barbacka. Jag provade på isläningen i höstas, men höll på o studsa av :´) Håller mig till sadel tills jag fått tillbaka balansen lite mer tror jag! Och Tex är så hög att ramla av ifrån, o jag skulleju aldrig ta mig upp igen :p

Pettiwoman sa...

Det var inte alls meningen att jag skulle rida barbacka och jag håller helt med att det är lite vingligt =)
Så än så länge har det varit små lugna rundor med liiite trav bara.

Hoppas vi kan rida ihop sen, skulle vara så kul =)

Kram

J. sa...

Ja, vi får passa in nån dag :) Kram.

Pettiwoman sa...

Tycker jag absolut =)