söndag 22 januari 2012

Helgen är över...

...och den har mest bestått av loppisförsäljning, soffhäng och inte så mycket mer. Skulle gått ut en runda på krogen igår men var inte alls på humör. Inte min plånbok heller för den delen. Dumt att bränna hela helgens förtjänst på dricka som bara får en att bli bakis ändå. Och så var jag pigg nog att orka med ett aerobicpass idag vilket jag säkert inte orkat om jag gått ut i går. Känner mig riktigt duktig som både sparat pengar och dels rört på fläsket.

Min älskling ringer flera gånger om dagen och avger rapport om bad och luftemperatur. Nää jag är inte ett dugg avundsjuk på honom. Mest saknar jag honom faktiskt och hoppas att nästa gång så åker han med mig någonstans och inte med polarna.

Hoppas ni haft en bra helg allihop!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart han tar med dig! Tror han saknar dig jättemycket! Så härligt!

Pettiwoman sa...

Ja jag hoppas ju såklart det =

Kram vännen!