måndag 9 januari 2012

Show me your moves

I kväll ska jag för första gången på många år gå på någon annans aerobicklass än min egen. Det är alltid kul och inspirerande att se hur någon annan lägger upp sina klasser men som instruktör är jag också väldigt nyfiken på hur de lär ut. Och nu är det ju på Friskis o svettis jag ska gå och jag vet att de har en liten annan filosofi och en annan utlärningsteknik som jag vet många gamla instruktörer har svårt att anamma när de byter från ett annat ställe. Så idag är jag lite extra nyfiken. Men oavsett så kommer det säkert bli både jobbigt och roligt. Det är ju som sagt ett tag sen nu men risken finns att jag kommer att längta ännu mer efter att få börja instruera igen.

Återkommer jag inte mer beror det antagligen på att jag fått en hjärtinfarkt =)

1 kommentar:

Pettiwoman sa...

Det var superkul =)

Kram