måndag 9 januari 2012

Nytränad

Jag visste det. Längtan väcktes bara ännu mera nu efter att få köra egna klasser. Det var superkul att få köra lite hederlig gammal aerobic igen. Vet att det börjar bli lite ute nu och att det är nymodigheter som Zumba som gäller. Men mitt hjärta kommer alltid att klappa lite extra hårt för aerobicen hur ute det än kommer att bli. Och jag SKA bara få köra egna klasser någon gång igen.

Skönt att få komma hem, slänga sig i soffan med äggmackor och få känna att man varit duktig. Kommer nog bli något aerobicpass till denna veckan. Och så ska jag en runda till stallet också men rida blir det inget för Lotta ha tappat en sko. Men det gör inget. Det kan vara mysigt att bara få mocka skit. Jo... så är det faktiskt. Ni som rider förstår precis vad jag menar. Det är balsam för själen.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag får nämligen manligt besök i morgon bitti. Morgonhångel here we go!

Jorosåatte...

Inga kommentarer: