lördag 31 december 2011

Att börja på tomma sidor

När jag kommit till juni gav jag upp. Insåg att jag hade lika många månader kvar och insåg att tycker jag det blev mycket så vem kommer då orka att läsa. Så jag struntar i den där årskrönikan. Jag flyttade ju hit av en anledning. För att börja på något nytt och lämna gammalt bakom mig. Det smög sig med in hit också det jag ville lämna så därför ser jag fram emot det nya året istället. För en ny blogg kommer det inte att bli igen.

Det kommer bli nya tomma sidor att fylla. Det nya året kommer förhoppningsvis att bli lite annorlunda än detta har varit. Jag hoppas på det i alla fall. Men försiktigt för jag vågar inget annat med rädsla för att bli besviken. En dag i taget. En sida i taget att fylla med nya händelser och ord.

Men en sak vet jag. Årets sista och det nya årets första dag kommer att börja precis som jag vill. Tillsammans med mina älskade vänner samlade. Azita, Magnus och Mattias och massa annat trevligt folk. Och för första gången på många år kommer jag att få en nyårskyss. Av vem säger väl sig själv.

Jag önskar bara att en annan fin vän också kunde finnas vid min sida. Han som räddade mig från att gå under helt. Hoppas du får ett bra nyår Sebastian och att vi ses snart igen.

Så... nu börjar förvandlingen till nyårsdrottning. Ett bad och lite annat smått och gott som ingår. Som att klippa tånaglarna och dra en repa med nästrimmern. Sen kvällen till ära ska jag för första gången pröva lösögonfransar. Ja jisses... kan sluta hur som helst. Kan se hur de vid tolvslaget hänger halvägs ner på kinderna.

Hoppas ni får en underbar dag och en superfin kväll!

Gott nytt år!

Inga kommentarer: