söndag 11 december 2011

Crawings

Aptiten är tillbaka och det tackar jag givetvis för men med det innebär också att suget för allt annat kommit tillbaka. Och det med besked. Kanske min pms inverkar och gör suget ännu större för jag är inte den som brukar känna ett dödligt behov av choklad och inte bli nöjd förrän jag ätit så mycket att jag är spyfärdig. Bokstavligt talat alltså. När jag igår bad Sebastian köpa med choklad till mig trodde jag inte att han skulle komma med den STOOOORA kakan. Och har man då ätit en pizza innan så finns det inte så mycket plats kvar i min krympta magsäck men ögat vill ha och jag äter så klart av den STOOOORA kakan. Sen mådde jag inte så bra längre och rapen jag lät stackars Sebastian genomlida hördes ända ner till stan trodde han.

Det var därför en ångestfylld Petra som äntrade Friskis idag och trampade och rodde bort åtminstone några rutor av den där chokladkakan. Sen var ju problemet vart jag skulle göra av de där rutorna som var kvar när jag kom hem i kväll. Men om jag nu tränat bort en del av de andra så borde det väl vara okej att äta upp de sista stackarna som är kvar? Visst? Så en kopp rykande kaffe blev det och nu är de där små rutorna borta.

Från och med i morgon är det inget annat gott som kommer ner i min mage mer än min nya crawings som består av pepparkakor med smör och ost på.

Så det så...

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Men man måste få unna sig lite gott!! :-)

Pettiwoman sa...

Ja verkligen :o)
Därför man tränar ju...

Kram