fredag 2 december 2011

Välkommen hem fina du!

Idag kom hon äntligen hem igen. Min fina älskade vän Azita. I två veckor har hon varit i Thailand men nu är hon på svensk mark igen. Hemma hos mig. Som jag saknat henne. Och hon kommer bli glad när hon äntligen får träffa den riktiga Petra igen. Eller åtminstone något som liknar henne väldigt mycket mer än den personen jag var när vi sågs sist. Och jag ser fram emot att få göra alla de där sakerna vi gjorde innan allt det här jobbiga. För snart är allt precis som vanligt igen.

Välkommen hem älskade du!

4 kommentarer:

Pinglan sa...

Vad härligt att träffa sin vän igen! Bra att det går åt rätt håll! Kram

Pettiwoman sa...

Ja hon är guld värd!

Massa kramar!

Sebastian sa...

Får jag semester nu? ;-)

Pettiwoman sa...

VA????
Det skulle du ansökt om för två månader sen.
TOOO LAAAATE!

;o)