lördag 3 december 2011

Loppis

Så var första dagen på loppis avklarad för denna gången. Jag är ganska nöjd med försäljningen även om jag fick in lika mycket som jag gett för en av klänningarna jag sålde för noll och ingenting. Men så är det på loppis... billigt ska det vara och folk vill inte betala ett öre mer. Skitsamma om klänningen kostat 700 kr, är inköpt för ett par månader sen och bara använd en gång.

Själv lyckades jag låta bli att handla för alla pengarna utan nöjde mig med fika och en hatt jag prutade ner till 20 kr. Så ja... jag är nöjd med dagens förtjänst.

Nu ska jag rensa lite till och hoppas på lika bra försäljning i morgon. Det är balsam för själen att rensa ut bland skåp och lådor. Och igår storstädade jag hela lägenheten för det är något jag inte orkat på den här tiden när jag mått dåligt. Så nu kan jag gå här hemma och bara njuta av mitt fina och städade hem utan att få ångest.

Så underbart att fått orken tillbaka...

Inga kommentarer: