måndag 21 januari 2013

WTF is it monday again?

Jodå visst är det så. Veckorna susar fram och det hinner knappt bli fredag innan måndag knackar på dörren igen. För mig är det iofs skit samma vilken dag det är för alla ser lika ut. Men måndag är ju ändå måndag så nu ser vi fram emot en vecka med nya utmaningar som det så käckt heter. 

Idag har jag en tid inbokad på gymmet med en instruktör. Behöver bli piskad på lite så det blir säkert bra. På onsdag är det ett besök hos kiropraktorn inbokad för att få lite stryk och sen är det nästan fredag igen. En fredag jag ser extra mycket fram emot då jag och älsklingen äntligen tagit oss tid att boka hotell i Stockholm. Jag hoppas givetvis på massa kvalitetstid, massa mys och hångel och tid att bara få vara tillsammans han och jag. Förhoppningsvis kommer min abstinens att stilla sig en del.

Men idag är det bara måndag så först tar vi tag i den!

Inga kommentarer: