lördag 12 januari 2013

I want this

Jag har varit på flera intervjuer den senaste tiden men inget av de jobben har jag egentligen velat ha. Har nästan hoppats på att jag inte skulle få något av de och har därför inte blivit ledsen när jag fått nej. Något väntar jag fortfarande svar på men just nu spelar det inget roll. Jag vill ha det här jobbet som jag var på intervju för igår. Det är ett säljjobb för ett företag jag hade samarbete med när jag drev min egen butik så produkterna kan jag. Jobbet innebär att både sälja och att utbilda nya kunder och det skulle jag så gärna vilja göra. Och så är det ute på fältet. Ligga borta måndag till torsdag och jobba hemifrån på fredagar. Guuuud vad jag vill ha det. Jag längtar så efter ett jobb där jag får ge mig ut igen. Det är helt enkelt inte min grej att stå inne i en butik åtta timmar om dagen. Jag är alldeles för rastlös för det.

Intervjun gick bra. Det kändes bra och jag tror det gjorde det för de också men jag vet ju inte säkert. Vi var tolv som blev kallad till intervju och tre ska gå vidare. På tisdag ska jag få besked så innan dess ska jag skicka referenser.

Snälla, snälla... håll alla tummar!!

2 kommentarer:

*mandy* sa...

Klart jag håller tummarna!! <3

Pettiwoman sa...

Tyvärr gick det nog åt skogen =(

Tack ändå vännen!

Kram