torsdag 17 januari 2013

FUCK OFF

Känner igen den där känslan. Den krypande känslan. Irritationen ligger liksom utanpå huden. Behöver inte vara någon speciell anledning men jag vet vart de där känslorna kan bottna i. Idag är det flera saker som samverkar och vissa kan jag inte ens påverka. Vissa försöker jag påverka med det är fan som att köra huvudet i väggen...

Och det här ska vara MIN blogg. Där jag ska få dumpa av alla mina tankar och känslor och ändå håller jag igen. Låter bli att skriva av mig fast jag vet hur förlösande det är för mig. Har flyttat bloggen för att kunna vara så öppen jag själv vill men ändå lägger jag band på mig själv och mina ord.

Så jag sammanfattar det kort bara...

FUCK OFF!!

Och det är väl lika bra att förtydliga... det är inte riktat till NÅN speciell utan till allt rent allmänt just nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och hå mer folk än mig som har en sån dag. En argdag...gör inte som mig och bomba i dig för mycket godis bara.

Kram

Pettiwoman sa...

Haha nää det lyckas jag hålla mig ifrån. Ett litet plus i kanten alltså =)