torsdag 10 januari 2013

Put my businessface on


Idag somnar jag med bättre samvete än igår eftersom jag lyckades med konststycket att göra lite nytta och inte bara fördriva tiden i soffan hela dagen. Och jag förvånar mig själv med den här matlagningen varje dag. Idag slängde jag ihop lite rotmos bara sådär. Första gången och ja, det blev helt ok. Träningen har bara bestått av promenader men tycker ändå jag varit duktig som gjort det med tanke på att det varit snöstorm ute hela dagen. 

Så... i morgon tar jag på mig mitt businessface och hoppar i bästa intervjukläderna och hoppas på att göra ett så gott intryck som möjligt. Det är ett jobb jag mer än gärna skulle kunna tänka mig så det ska bli väldigt spännande att se hur det går. Tar tåget till Arlanda för det är på Clarion Hotel där vi ska träffas. Så jag hoppas på att somna i tid så jag vaknar pigg, utvilad och på mitt bästa humör i morgon.

"Bilderna är från när jag var på väg till en annan intervju"

6 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Spännande dag som väntar imorgon, stort lycka till!!! Och va bra att du kommit igång med både matlagning å gång, det är nåt vi borde bli bättre på härhemma oxå :) Nä, ska vi säga godnatt nu om vi ska orka upp i tid imån....nattinatt!!!

Anonym sa...

Håller tummarna, lycka till :)

Privat festival sa...

Lycka till! Jag håller tummarna :=)

Pettiwoman sa...

Trevligt att se dig här Anna =)
Hoppas allt är bra med dig!

Tack för era lycka till. Det behövs idag =)

Kram på er!

Åsa sa...

LYCKA TILLLLL!
Kommer gå kalasbra :)
kramar på dig!

Pettiwoman sa...

Tack Åsa, det gick suuuupeer =)

Kram