torsdag 24 januari 2013

En dag kvar...

En dag kvar tills vi åker iväg på en mysig övernattning i Stockholm förhoppningsvis full av mys och roligheter. Ska fixa festblåsan som jag köpte för över ett år sen när det var meningen att vi skulle göra samma tripp men som aldrig blev av. Istället tog det slut men det tillhör ju det förflutna. Så nu får jag äntligen använda den snygga klänningen. Ska bara byta ut små hakar till små tryckknappar istället då de är lättare att knäppa själv. Tänkte sola så jag får lite färg på axlarna och näsan. Helst skulle jag vilja boka en tid i Stockholm till att få håret fixat men ekonomin tillåter inga större utsvävningar just nu. 

Vi har tyvärr inget speciellt datum som vi kan kalla för VÅR dag då det varit lite hattigt fram och tillbaka men jag vet exakt vilken dag (eller natt rättare sagt) som mitt hjärta började bulta lite extra mycket. Så... det är nu i dagarna och det vill jag givetvis fira lite extra och därför ska min älskling få en liten present. (Förhoppningsvis läser han inte här). 

Vi börjar vår kvalitetstid redan i kväll med att gå på hockey ihop och åker tidigare till Läkerol arena för att äta och dricka gott. Kommer bli supermysigt.

Troligtvis blir det tyst här inne några dagar för jag kommer som sagt att ha fullt upp med att bara mysa med älsklingen. Guuud vad jag behöver det här!

XO Pettiwoman!

Inga kommentarer: