söndag 13 januari 2013

Inlägg 555

Det blev riktig vinter igen med massa ny snö och riktig bitande kyla. Jag har vant mig vid att det är så här uppe i norr till skillnad från hemma i söder. Där kan våren redan ha börjat smyga sig fram. Det gör mig inget. Min pälsmössa och mina älskade sälskinnsskor får mer än gärna hänga med ett tag till.

Men idag ska nya snygga stövlar inhandlas. Ett par jag sneglat på i ett par år och nu har priset klättrat ner till vad jag tycker är ok att spendera. Men som jag brukar säga "en in, en ut". Har så mycket stövlar jag vill sälja som bara står och tar plats. Ett par riktiga dyrgripar i mjukaste skinn med snygg hög klack som jag aldrig använt. Men det är ju det där med allt pill med Tradera. Tänk om jag kunde ha en bloppis  istället men de gånger jag prövat har jag kammat NOLL!!

Antingen har jag för lite läsare eller så tycker ni helt enkelt mina kläder och skor bara är skit =)

Ha nu en bra söndag mina vänner!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Eller så har du bara fel storlek? ;)

Pettiwoman sa...

Haha ja så kan det ju givetvis också vara =))