onsdag 30 januari 2013

En dagstripp



Igår tog jag än en gång tåget till stora staden Stockholm. Men den här gången var det bara över dagen som sällskap åt Azita som skulle på intervju. Hade finaste kappan på mig som jag alltid får så mycket beröm för från folk jag möter. Älskar verkligen den men den har hängt i garderoben hela vintern pga några knappar som fattats. Nu har jag fixat till det så nu får den vara med resten av denna vintern.

Blev en liten shoppingrunda igår och jag hittade en underbar kjol från Ida Sjöstedt på rea och en fin kappa med guldknappar som matchar mina fina stövlar som jag köpte för ett tag sen. Kjolen kommer jag att inviga i kväll när jag och Azita ska ut och äta. 

Åhhh, nu ringde telefonen precis. Ett säljjobb jag sökt så nästa vecka blir det intervju. Gud vad jag skulle bli glad om det löste sig snart.

Ha en fin onsdag mina vänner!

2 kommentarer:

*Mandy* sa...

Vackra vackra du :)!!

Pettiwoman sa...

Tack snälla goooa duu <3