tisdag 15 maj 2012

Tisdagshändelser

Jag vet inte om jag kramat ur den här dagen tillräckligt. Kanske inte kramat tillräckligt hårt men jag har ändå fått en del bra gjort. Lyxat till det lite och var och fixade mina naglar. En lyx jag unnar mig hur knapert jag än har det. Något kul ska jag väl göra för de där pengarna jag tjänar in genom att sälja mina kläder, skor och smycken på både loppis och tradera. Sen håller jag på att göra lite sommarmysigt på min balkong. Något som glömdes bort eller rättare sagt försvann i allt kaos förra sommaren. I år ska jag försöka njuta lite av att ha balkong så ny matta och kuddar till stolarna är inhandlade. Hittade även en mysig solstol på Erikshjälpen för 100 kr som jag kommer använda flitigt soliga dagar. Ser även fram emot att få dricka kaffe där med mina vänner men mest hoppas jag på att få skåla i vin ljumma sommarkvällar med min älskling.

Nu är det dags för sängen. Någon som vill sjunga en godnattvisa?

Inga kommentarer: