torsdag 17 maj 2012

The partypingla is dead







Igår var det stor fest med Friskis så därför gjorde jag mig extra fin vilket jag bjuder lite bilder på eftersom det har varit dåligt med "egobilder" en stund nu =)

Det var trevligt och vi träffades redan klockan sex. Massa mingel med över hundra personer som jag aldrig tidigare sett och jag som annars är en översocial typ höll mig mest vid de få personer jag kände. Kände mig inte riktigt lika partysugen som min klädsel kanske förmedlade. Ett glas vin till maten sen tog det liksom stopp. Kanske det var för att jag visste att min älskling skulle vänta hemma hos mig och eftersom vi inte träffats på några dagar så såg jag extra mycket fram emot att få se honom igen. Så kvart i nio fick han stå utanför och plocka upp mig. Som sagt... The partypingla is dead.

Var på väldigt gott humör när jag kom hem. Dels för att jag fick ha min älskling hos mig och dels för att han hade köpt med sig god choklad till sitt lilla chokladmonster. Men sen gick liksom luften ur mig. Något som gjorde mig både förvånad, lite förbannad men mest ledsen. Och jag kände att jag inte ens ville bemöda mig med att konfrontera för det var bara så förbannat dumt. Vet inte om det handlar om missförstånd men i vilket fall var det något jag tog väldigt illa vid mig av. Och nej... det var inte pga honom.

Och jag kan bara säga en sak... MAGISKT! En underbar känsla att ha det så passionerat med någon man känner så starkt för. Så har det alltid varit och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kan behålla det.

Nu ska jag sätta på kaffe för snart kommer Mattias med Lilla söt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin du är!! :)

Pettiwoman sa...

Tack snälla =)

Kram

Greg sa...

Porrig me like ;) singel?

Pettiwoman sa...

Greg... du verkar inte läsa min blogg så flitigt va =)