lördag 19 maj 2012

Sweet

Får nästan panik när jag vaknar och märker att jag stängt av klockan i sömnen men som tur är hinner jag ändå ge mig iväg i tid. Att behöva gå upp vid den okristliga tiden är inget jag är glad för men jag gör det gärna för att hämta upp den där otroligt snygga killen som står och väntar med sina golfgrejjor. Tänk att jag fortfarande blir alldeles varm av att se honom. Att jag fortfarande tycker han är det absolut finaste som finns. Helst skulle jag vilja köra hem honom till min säng där jag fick pyssla om honom för riktigt kry är han då rakt inte. Snörvlar och låter alldeles grötig när han pratar. Men jag har inget annat val än att lämna av honom vid golfbanan där han ska tillbringa hela dagen. Jag får nöja mig med en snorig puss och att få gnugga näsan vid det där skägget som nu är sådär perfekt långt som jag vill ha det. Alltså för långt med vad han själv står ut med men jag tycker det är det sexigaste som finns.

Kan inte låta bli att sända honom ett sms när jag kört därifrån;

"Fan så snygg du är älskling"

Inga kommentarer: