måndag 10 december 2012

Vinterbröllop

Intervjun gick bra. Det gör oftast det men det behöver ju inte innebära att jag får jobbet. Men jag är tacksam över att jag har förmågan att kunna ta mig till intervjuer och göra bra ifrån mig. Det är alltid ett steg i rätt riktning och varje intervju är en erfarenhet som stärker. 

I morgon sätter jag och älsklingen oss på flyget hem till min gamla hemstad för att gå på bröllop. Min älskade mamma och hennes Jonny ska gifta sig efter 17 år ihop. Det ska bli så mysigt att få några bonusdagar med älsklingen helt för mig själv. En liten minisemester. Vi tar tåget i morgon förmiddag till Arlanda och vi kommer hålla varandra hårt i handen på flyget för vi är lika flygrädda båda två. 

De gifter sig 12.12.12 kl 12.12.

5 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas att du får jobbet, håller tummen!

Matt sa...

Trodde det var du som skulle gifta dig.

Pettiwoman sa...

Tack snälla Petra =)

Haha nää Matt inte ännu. han måste fria först ;)

Krampå er!

oskrivnablad sa...

Men vad häftigt att de gifter sig efter så många år :-) Extra skoj då med datumet och tiden :-) Kram

Pettiwoman sa...

Ja det var verkligen på tiden =)

Ett magiskt datum också =)

Kram