torsdag 20 december 2012

Känn ingen press Petti!!

Det sägs ju som sagt att jorden ska gå under i morgon så vi får väl vara lite extra tacksamma ikväll för allt vi har fått uppleva. Själv njuter jag extra mycket och myser i soffan med kaffe, några bitar choklad jag nallat från påsen jag ska ge pojkarna i morgon och så ska jag snart börja knåpa ihop den där julklappsjakten. Det där med köttbullarna skjuter jag liksom framför mig. Har googlat recept och köpt hem alla ingredienser så nu är det bara modet som ska till. Jisses vilken grej jag gör av några stackars köttbullar men jag vill ju så förbannat mycket att allt blir PERFEKT. Jag ska stå där i röd klänning och tomteluva i skenet av alla stearinljus. Hunden har fått fin tomtescarves att ha runt halsen och lägenheten ska dofta av julmat och glad stämning. Har köpt hem godis, pepparkakor och ett sällskapsspel så vad kan gå fel liksom. 
Ni fattar ju själva!!!

Ska säga som pappa brukade skämta...

*Nu är det jul så tindra nu med ögonen ungjävlar*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite glögg och vin och sen gör du tomtefar ist ;).

Det går ju inte att kommentara bloger ordentligt :(

Just Sayin'

Pettiwoman sa...

Hahaha ja eller hur =))

Vadå... är det problem? Kanske för du inte har en googleprofil att logga in med.

Kram

Åsa sa...

Haha, underbart citat av din pappa, den skall jag lägga på minnet :) Kan behöva tindra lite själv..!

Pettiwoman sa...

Ja så kan du väl säga till ditt lilla styvbarn....usch vad hemskt det låter... styvbarn. Vad säger man... bonusbarn kanske =)

Du och jag... plastmorsor Åsa, hahaha =)

Kram