måndag 10 december 2012

Morgonluft

Försöker andas in den krispiga kalla luften men jag har en hosta som håller på att slita sönder mitt bröst. Det är en dag av förväntningar för idag är det dags för min tredje anställningsintervju på bara några veckor. Jag vet ju att alla slut betyder början på något nytt och trots att jag fick lämna mitt gamla jobb med en stor klump i magen så ser jag framåt nu. Och så länge det finns jobb jag vill ha som jag kan söka och jag får komma på intervju känner jag ingen panik. Någon dag ska jag skriva och berätta den där jobbiga historian om hur det gick till när jag fick lämna jobbet jag trivdes så bra med. 

Kaffet är uppdrucket och hostan har lagt sig en aning så nu är det dags att göra mig i ordning till den där intervjun. Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag aldrig är nervös inför de där mötena. Istället ger det mig en härlig kick. Men jag behöver ändå alla lycka till jag kan få för säker är jag aldrig =)

Ha en underbar vinterdag!

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Stort lycka till!

Pettiwoman sa...

Tack. Det gick jättebra =)

Kram