torsdag 6 december 2012

Med fjärilar i magen

Jag har räknat månaderna, de har blivit veckor och dagar och helt plötsligt är det bara timmar kvar. Som jag längtat efter denna dagen och det är med miljoner fjärilar i magen som jag ställer mig inför min grupp. Och det är inte de där nervösa och oroliga fjärilarna utan de där upprymda och sprudlande glada. Jag har varit krasslig och förkyld i flera dagar men idag skulle inte 40 graders feber ha fått stoppa mig och när musiken sätter igång känner jag inget annat i min kropp än ren och sann glädje. 

Det finns inte ord för hur mycket jag älskar att äntligen få instruera igen och jag glömde helt bort att det satt någon och granskade mig in i minsta detalj och antecknade varenda steg jag tog. Efteråt var jag nästan hög av alla endorfiner och kunde liksom inte riktigt sluta le. Och jag blev godkänd. Så nu äntligen får jag hålla mina klasser igen och det finns inte ord för hur glad jag är för det.

Kommer somna med fladdrande fjärilar i magen och ett leende på läpparna!

4 kommentarer:

Antoinette sa...

Härligt, grattis!

Pettiwoman sa...

Tack snälla =)

Kram

oskrivnablad sa...

Grattis!!! Jätteskoj för dig :-)

Pettiwoman sa...

Tack vännen =)

Kram