fredag 21 december 2012

Tankar

Känner att jag snart måste skriva ett inlägg om just det där. Om att vara den man är, stå för det och verkligen hålla fast vid sig själv, oavsett. Jag vacklar lite ibland just nu. På det mest trista sätt. Beroende av vad andra tycker och tänker. Jag som aldrig tidigare tvivlat på vem jag är och vad jag vill förmedla eller uttrycka. Men... jag börjar bli osäker. På ett lite tråkigt sätt. Därför att jag är rädd för vad andra i min närhet tycker och tänker. Någon jag verkligen bryr mig om och älskar...

Och nej... det handlar inte om mitt skrivande utan helt andra saker.

Det kommer snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där är en trickig nöt att knäcka. Känner lite samma. För mig är det förknippat med yrket, vad man bör göra eller inte. Det suger som fan.

Pettiwoman sa...

Det känner jag också igen. Har lite problem där också men detta handlar mer om det privata.

Som du säger... en svår nöt att knäcka =)

Kram