måndag 13 februari 2012

Trött

Jag vet inte varför men jag känner mig som en urvriden disktrasa. Efter att älsklingen och jag druckit kaffe i morse och han lämnat mig för jobbet dog jag liksom. Legat som en klubbad säl i soffan hela dagen och tröttheten hänger fortfarande kvar. Det tar tydligen på krafterna att umgås med älsklingen så mycket =)

Och det är lite synd att jag sovit bort nästan hela dagen för när jag vaknat till ibland har jag sett att solen varit framme och då borde man vara ute och njuta och inte ligga och sniffa på kudden i soffan. Jag är bokad på pass i kväll så jag hoppas att gröten jag åt nyss ska ge mig lite energi så att jag inte sover över den också.

Hoppas ni har en bra måndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det tar på krafterna att umgås med sin lover!! :-)

Pettiwoman sa...

Hihi ja tydligen =)

Kram