tisdag 21 februari 2012

Fem plusgrader




Fler såna här dagar och vårkänslorna kanske kommer. Fem plusgrader och solsken var precis vad jag kände för och den tunna skinnjackan fick luftas för första gången sen i höstas. Jag är beredd på förändring på alla plan just nu. Årstid som jobb och hemma förändras det för fullt. Idag fick mitt fina kistbord ett nytt hem hos Sebastian och vi hämtade ett gammalt antikt till mig som ska få ny färg. Och jag njuter av att få pyssla och ändra om så nu kommer resten av kvällen bestå av ännu mera pyssel.

Förändringar är bra...

P.S Tack Sebastian för de fina bilderna du tog!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin i jackan!! :-)

Pettiwoman sa...

Ett billigt Traderafynd =)

Kram

Lisette sa...

Jag måste säga att jag blev väldigt förtjust i din fina mössa ^^ Kram på dig!

Pettiwoman sa...

Tack vännen. Älskar också den trots att det är någon söt räv som fått sätta livet till =)

Kram