tisdag 28 februari 2012

Om saker som kommer i mellan

Det är så lätt att hitta en anledning till en liten paus. Ibland bara en liten stund och ibland lite längre. Och det är svårt att slita sig när man har någon som ständigt är kelsugen så det blir många myspauser med den här lilla godsaken. Jag hann fixa till min nya fina säng och att diska upp men sen tyckte jag liksom att det var dags för en liten längre paus. Så jag såg till att få lite trevligt sällskap av en av tjejerna jag träffade igår. Anna som hon heter kan ni besöka HÄR. Vi tog en promenad ner till stan där vi hälsade på Azita och fikade med henne i hennes lilla butik. Och jag fullkomligt proppade i mig Delicatos nya små chokladbollar (ja man får ju inte säga negerbollar) och sköljde ned med massa gott kaffe. De är ju så små så små så två tuggor så är den där lilla bollen liksom borta, TJOFF!

Nu får jag inte pausa mer för nu måååste jag bli klar med städ och pyssel för i kväll när min älskling kommer ska jag ha tid att mysa med honom. Åhh så massa pussar han ska få.

Ha en trevlig kväll era små rumpnissar

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Haha ja va duktig man är att hitta ursäkter eller förhala det man egentligen ska ta sig för :-)

Alltid finns det nåt annat som "måste" göras innan, såklart vovven måste få en stunds gos innan :-)

Tack för idag, grymt trevligt!! Ha nu en riktigt mysig kväll med din Älskling, pussa på!!!

Kramkram!

Pettiwoman sa...

Tack själv söta du. Det får vi göra om snart =)

Kram vännen!

Levindas Värld sa...

Det gör vi absolut om!!

Läste att sängen funkade som den skulle, toppen ;-)

Kramis!