måndag 6 februari 2012

Första steget mot nytt jobb

Så kom det då det där samtalet. En intervju inbokad av de fyra jobb jag sökt och så gärna vill ha. Nu hoppas jag givetvis att intervjun på onsdag kommer att gå bra men jag hoppas också att minst två av de andra jobben också hör av sig och ber mig komma på intervju. Som sagt... när det gäller jobb har jag aldrig varit orolig men tar inte ut något alls i förskott. Skulle det inte bli något av de här fyra jobben så är det helt enkelt inte meningen och då dyker det upp något annat.

Men jag hoppas slippa söka runt en massa. Så snälla... håll tummarna nu!

4 kommentarer:

Pinglan sa...

Vad kul!!! Håller både tummar och tår! Det går bra nu för dig. Så kul med både kärlek och jobb! Det är du värd! :-)

Sebastian sa...

Grattis

Christel sa...

Håller en tumme för dig! Lycka till!

Pettiwoman sa...

Tack, hoppas era tummar hjälper =)

Kram