onsdag 15 februari 2012

Männen i mitt liv


Det finns många fördelar med att vara en i killgänget. Tex att jag alltid har starka armar som kan hjälpa mig när jag behöver bära tunga saker. Det finns alltid någon som skyddar mig mot stora och farliga saker som vid en zombieinvation eller mot kladdiga och störiga killar på krogen. Och så givetvis att det ofta finns en bil att låna och att jag alltid har någon att fika med. Sen att det mest pratas jobb, vapen eller politik må ju vara hänt och jag får snällt räcka upp handen när jag vill höras.

Jag är glad över mina fina vänner och i morgon får jag både hjälp i stallet och följa med grabbarna på korvgrillning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Magnus klarar av att försvara dig mot björnarna i skogen.
Mamma

oskrivnablad sa...

Härliga vänner och härliga bilder från korvgrillningen :-)