måndag 2 april 2012

Some old pictures!






Sitter och tittar på gamla bilder och hittar de här som är två år gamla. En fest hos Mattias där Azita och jag hade en trevlig kväll. Och jag är i valet och kvalet att klippa mig sådär igen. Just nu har jag inte haft råd att gå till frisören vilket innebär att jag för första gångens sen jag klippte av det långa för tre år sen kan ha det uppsatt i hästsvans. Så nu står jag där i valet och kvalet. Låta det växa ut och bli långt eller klippa det lite kortare igen?

En annan sak jag saknar som syns på bilderna är min lilla piercing över läppen. Gud så ledsen jag var när jag svullnade upp och var tvungen att ta bort den. Tycker det var jättefint med den där lilla pärlan.

Får nog fundera en stund till...

3 kommentarer:

Tänkarsmurfen sa...

Du är så fin vännen.

Pettiwoman sa...

Ja på bilderna ja... men de är ju två år gamla =)

Kram

Biffen sa...

Du är lika fin idag med, inget skämmer en skönhet.
Kram Biffen