fredag 13 april 2012

Min dag!

Så var man då ett år äldre igen. Ingen frukost på sängen men en hund som var extra kelig kompenserar kaffe och smulor i lakanen. Cicci var först i natt med att gratta och sen har vännerna hört av sig i jämn ström. Älskade mamma ringde såklart och grattade sin förstfödda.

I kväll fyller jag mitt hem med massor av vänner och det kommer göra gott i själen. Blomsteraffären har ringt och ska leverera blommor men jag tror knappast de är från någon hemlig beundrare. I så fall lovar jag att berätta det =)

Så grattis på mig och trevlig fredag till er!

6 kommentarer:

Biffen sa...

Grattis på födelsedagen vännen
Puss och kram.
Biffen

Christel sa...

Grattis på födelsedagen!
Stor kram!

Pettiwoman sa...

Tack Biffen och Christel!
Kram på er!

Pinglan sa...

Grattis på din dag! Hoppas du verkligen får en massa fint! Kram

Pettiwoman sa...

Tack snälla =)
Kram

Kattis sa...

Grattis i efterskott!