måndag 23 april 2012

Små söndagsting

Vaknar av en viftande svans i ansiktet. Vill egentligen ligga kvar men tar mig upp och går ut. Åker till en galleria och bjuder födelsedagsbarnet Azita på varm choklad. Går omkring bland alla fina vårkläder och önskar att min plånbok var av något tjockare slag.

En stund i soffan. Vilar och ser mig omkring på det som borde göras men som får vänta en stund. Lämnar det hemma och åker till Cicci istället och intar hennes soffa med pizza och vin. Dricker kaffe och äter choklad. Behöver liksom inte vara mer än så.

Nu är jag mätt. Nästan tjock kan man säg...

3 kommentarer:

Christel sa...

Haha. Svårt att tänka mig dig som tjock!

Hur går det med jobben förresten? Fått några besked än? Håller fortfarande tummarna!

Pinglan sa...

Härlig söndag!!

Pettiwoman sa...

Inga besked. Om ett par veckor hoppas jag =)

Kram på er =)