torsdag 12 april 2012

LABELS








7 kommentarer:

Anonym sa...

Asså, VAR köper man de kläderna du har på dig: koftan och strumbyxorna??!! VILL HA =)!!//Lena

Pettiwoman sa...

Hahaha vad kul du gillar min outfit =)

Koftan är från min väns butik. Märket heter Betty Barkely och den kostar 1000 kr men jag fick den i julklapp av henne =)

Strumpbyxorna har jag gjort själv av två par som jag kliptte bort ett ben på varje. Lätt som en plätt =)

Anonym sa...

kan man handla online hos din vän? jag tyckte det var asfräckt...känns lite som JAG ;)

Anonym sa...

Supersnyggt!!! Du är pinglig som vanligt!!

Pettiwoman sa...

Sorry Lena. Och det var den sista koftan jag fick annars hade jag gärna fixat en till dig!

Tack vännen så snäll du är =)

Kram

Anonym sa...

Tack för att du erbjöd dig =). Jag letar vidare på nätet helt enkelt! Jag blev nämligen kär i den koftan....prickig i ryggen, va? Jag ska nu sluta att tjata om koftan och hoppas du haft, såhär långt en fin födelsedag =). Kram Lena

Pettiwoman sa...

Haha ingen fara. Japp prickig i ryggen. Men nu vet jag ju vem jag kan sälja den till när jag tröttnar =)

Kram