lördag 14 april 2012

Om fredagen den 13:e







Så blev det kväll och vännerna kom och vi skålade och skrattade och trots att vi varken rev stället eller dansade på borden blev det en trevlig afton där i mina soffor. Det var mysigt att få ha alla de fina samlade på en gång. Människor som står mig nära och håller mig kär. Och jag fick blommor och somna av det bästa jag vet. Att få bli kliad under fötterna. Mina vänner vet vad jag behöver och vill ha. Och det värmer gott att över 150 personer på facebook bemödar sig med att gratta mig även om de har fått en påminelse där om min dag. Förra året var det knappt en handfull som uppmärksammade mig så jag blev föga förvånad, men som sagt väldigt glad.

Så nu är jag ännu äldre och ska vara något klokare men jag vet inte jag. Jag har fortfarande många frågor men inga svar. I kväll struntar jag i det och njuter i soffan av sällskap av samma sort som mig. Vi kompletera varandra bra hon och jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att kvällen blev lyckad!!

Pettiwoman sa...

Ja lugnt och städat men trevligt =)

Kram