torsdag 12 april 2012

Hatten på

Våren gör allt för att ta över det lilla som finns kvar av den kyliga vintern och jag tror minsann den börja vinna den matchen. Så idag kommer nog de sista vinterjackorna att få åka ner i källaren och ge plats för tunnare skinnjackor och den slitna jeansjackan. Och så mössa av och hatten på.

Annars då? Jovars. Dricker dagens första kopp kaffe, tar goda råd från mamma och äter en muffins med kladdig smörkräm i. Och idag är en dag jag väntat på i tio år. Jaa... hela TIO år. Nu är det äntligen dags att förnya körkortet och jag har verkligen hatat den där bilden i tio år, så det är med glädje jag ska sätta mig i den där fotoautomaten och le mitt bredaste och sötaste leende. Jag tänker verkligen inte gå runt med ett körkort i tio år till som jag ska behöva skämmas över varje gång jag tar fram det.

I morgon mina vänner fyller jag år. Hur gammal jag blir? Tja... 30 plus moms typ så får ni räkna själva =)
Ska ha lite sammankomst med mina närmaste så jag ser fram emot en trevlig fredagkväll med maaaaassoooor av stooora paket!

Ha en skön ärtsoppetorsdag!

6 kommentarer:

Tänkarsmurfen sa...

Va säger du?
Räknar du med stora paket imorgon?

Räcker det inte med att 100 kg dagdrömmare kommer, men något stort paket har han inte.
(Hmm det där kan ju uppfattas på flera sätt ;) )

Biffen sa...

Grattis på födelsedagen en dag i förskott. Hoppas att det blir en bra dag med fint väder och mycket skratt.
Många kramar
Biffen

Pettiwoman sa...

Hahaha du är knäpp Sebbe =)
Jo då det räcker du kommer. Jag står nog redan i skuld till dig så mycket vännen.
Kram

Tack så mycket Biffen =)
Kram

Fröken Svensson sa...

Grattis i förskott =) Jag hade varit glad om jag ens hadeett körkort hahaha. Kramar

Tänkarsmurfen sa...

Du står inte i någon som helst skuld till mig.

Pettiwoman sa...

Tack Fröken =)
Kram


Kramar dig vännen för allt du gjort =)