tisdag 3 april 2012

Lever på hoppet

Det är som att sitta fast i den här väntan. Som att jag inte riktigt få saker och ting gjorda för att jag inte förmår mig till någonting innan jag vet. Väntar på svar. Lever på hoppet. Jag ska få besked denna vecka på det butikschefsjobb jag var på intervju för. Men nu har jag sökt ett till som jag hellre skulle vilja ha. Så nu sitter jag här och inte riktigt vet vilket svar jag vill ha. För får jag nu det första jobbet så måste jag ju bestämma mig och då spoliera jag ju det andra som jag kanske också skulle kunna ha en chans att få. Jag får helt enkelt förlita mig på att ödet får bestämma. Det som sker det sker!

Jag lever i alla fall på hoppet just nu...

2 kommentarer:

Biffen sa...

Hej vännen, det kommer nog att gå bra för dig.
Kram Biffen

Tänkarsmurfen sa...

Jag håller tummarna för dig. Kram