onsdag 4 april 2012

Feeling good today

Vintern ångrade sig visst och drog sig till slut tillbaka efter ett snabbt återbesök nån dag. Så nu strålar solen sådär skönt igen och det knastra inte längre under fötterna när vi går morgonpromenaden. Och jag tillhör en av de där coola typerna som gärna drar på mig solbrillor nu fast att solen egentligen inte alls står så där högt så att det är nödvändigt. Men det är ju så jäkla snyggt och det är ju liksom en anledning nog för att få sätta de på näsan.

Och så är det alla de där "jag borde" som jag drar på hela tiden. Igår gick hela dagen åt att föra över bilderna jag fick från fotografen och även om det var underbart kul att få se det fina resultatet så fanns det liksom så mycket annat jag "borde" ha gjort istället. Och idag är det samma sak. Jag "borde" men solen skiner så härligt och jag blir liksom rastlös så jag kommer nog hoppa på min fina fjärilscykel och bege mig en runda till stan för att titta på alla andra våryriga människor.

Jag mår bra och känner mig tillfreds och idag har jag hittat ännu ett jobb jag skulle vilja ha som jag sökte. Mattias kom förbi med lilla Sigrid och igår kväll tillbringade jag dagens sista timmar med Cicci igen. Och jag är så oerhört tacksam för alla fina vänner jag har omkring mig. Inte behöver jag känna mig varken ensam eller övergiven. De finns där alltid. Och sviker aldrig. Idag kommer min älskade Azita hem efter tio dagar på besök hemma i Iran så då har jag alla fina vännerna hemma och nära igen.

Hoppas ni får en underbar onsdag!

4 kommentarer:

Pinglan sa...

Jättefin bild!! :)

Pettiwoman sa...

Tack snälla =)

Kram

Anna sa...

Vilken fin och somrig bild!

Pettiwoman sa...

Ja men det var kallt som tusan =)