måndag 16 april 2012

Dags för ny intervju

Så blev jag kallad igen till intervju. Ett annat butikschefsjobb. Det där jag hellre vill ha än det jag var på intervju inför för några veckor sen. Jag finns fortfarande med bland deras kandidater så än vet jag inget. Men jag blev väldigt glad när jag fick samtalet idag om den här andra intervjun. Så jag känner ingen oro för min framtid ännu. Så länge det finns jobb jag vill ha att söka och så länge jag blir kallad till intervju vet jag att det finns hopp.

Så på torsdag blir det intervju igen...

6 kommentarer:

Biffen sa...

Vad kul vännen, med din entusiasm och energi kan du ta vilket jobb som helst du verkar vara en sån person
som vekligen ger allt med det du sysslar med.
Lycka till nu vännen,
håller tummarna för dig.
Kram Biffen

Pettiwoman sa...

Tack snälla =)
Kram

Anonym sa...

Vad kul! Lycka till!!

Pettiwoman sa...

Tack vännen =)

Kram

Levindas Värld sa...

Wohoooo va kul :-) Ska hålla tummar å tår för din skull! Det verkar onekligen som att du njuter massor av livet nu, det händer så mycket positiva ting för dig som liksom gör att dina pusselbitar faller mer och mer på plats. Det är riktigt roligt att läsa om att du mår bra!!

Kramis!

Pettiwoman sa...

Jag gör så gott jag kan. Orkar inte gå omkring längre och vara ledsen över en kille som tydligen inte kan bestämma sig hur fan han vill ha det!

Kram vännen!