fredag 2 mars 2012

Och om det NU

Förra inlägget är sånt jag ibland tänker tillbaka på och det gör mig väldigt tacksam över det som finns nu. Att jag fått svar på den där frågan om jag någonsin skulle få bli älskad. Jag tvivlade väl aldrig men i stunder som då kändes det väldigt avlägset och de där stunderna hade ju en tendens att avlösa varandra. Men det är förbi nu...

Nu finns det istället små tecken i mitt hem på att det finns någon som är hos mig ibland. En extra tandborste brevid min vittnar om att någon brukar sova över. En glömd tröja och ett par söta kalsonger på golvet brevid min säng vittnar om att det nyss varit någon här. Och jag kan inte låta bli utan plockar upp den där tröjan och låter den få värma min frusna kropp. Doften i den är min favoritdoft och jag borrar in näsan i tyget och drar in det som påminner så mycket om honom. Så även om han inte är här just nu så kan jag åtminstone få känna hans underbara doft och trots att vi precis tillbringat tre nätter ihop så får den där doften mig att redan börja sakna honom.

Tänk så mycket doften betyder och hans får jag liksom aldrig nog av. Jag älskar när jag får borra in näsan i hans skäggiga kind och sniffa på honom. Jag tror inte han själv är medveten om det men GUUUD SÅ GOOTT  HAN LUKTAR!!!

Ska nog sova med hans tröja på mig i natt...

2 kommentarer:

oskrivnablad sa...

Ååhh, jag brukar sova med min älsklings tröja på mig :-)
Mysigt!!

Pettiwoman sa...

Ja ni är ju också ifrån varandra ibland =)

Kram