fredag 2 mars 2012

Gästspel dårå

Har varit lite tyst jag. Och eftersom jag inte har en läsarskara stor som Blondinbellas så tänker jag inte be om ursäkt för att jag inte uppdaterat min blogg  på några dagar. Jag är stor och förståndig nog att förstå att era liv knappast kretsar runt min blogg utan att ni har annat för er än att reflektera över att det varit tyst här. Tycker mest det är konstigt när folk gör det. Ja...om man inte heter Blondinbella då förstås.

Så surfar jag runt omkring lite hos andra och ser bilder på söta leende och blanka hår och här sitter jag i skitiga ridbyxor och hår med målarfärg i så jag har knappast nåt snyggt att visa upp idag. Och ena minuten känner jag för att skriva ett långt och djupt inlägg om känslor och sånt där tutti nuttigt och ena minuten vill jag skriva nåt roligt och skämtsamt men det blir liksom inget av det. Så det blir lite såhär blandat dårå för jag är ganska trött och får ingen ordning på orden.

Ville mest bara titta in och säga hej. Ja till er då som möjligtvis låter ert liv kretsa runt min blogg och inte har annat för er än att reflektera över att här varit tyst.

Annars är livet just nu ganska sweet!

Hörs sen dårå...

2 kommentarer:

Anna Larsson sa...

Hej Petra!

Jag har ju blitt en ny följare av din blogg och tycker du skriver väldigt bra och intressant :-) Sitter just nu på jobbet och har lite rast och passar på att surfa runt lite och kikar vad folk har för sig en fredagseftermiddag. Va härligt att livet känns sweet för dig :-)

Hittade du nå skoj i Valbo då? Å fick du ditt kaffe? ;-)

Hoppas du får en bra fredagkväll vännen! Jag ska nog slänga mig i soffan när jag kommer hem och bara softa in fredagkvällen framför tv:n...hihi!

KRAM

Pettiwoman sa...

Du är väl söt du då Anna =)
Jodå.. jag fick kaffe och en glass ute i Hemlingby och jag köpte mera färg att måla allt vitt med =)

Hoppas vi ses snart!

Kram