söndag 24 juni 2012

Söndagsblues

Idag får jag äntligen hem mitt lilla sockerhjärta som varit ifrån matte i över en vecka. Jag vet att han har det mer än bra när han är hos min gamla kollega P och hans småtjejer. Men nu ska det bli riktigt skönt att få hem honom och få gosa ordentligt. Önskar han var här nu hos mig i soffan och söndagsmyste nu när regnet öser ner utanför. Men jag får allt ligga här ensam och sakna båda mina älsklingar.

Idag blir det inte många knop tror jag. Diska upp lite disk, plocka undan lite och annat sånt där tråkgöra ni vet. I eftermiddag däremot ska jag jobba ett pass i repan på Friskis och det är alltid lika trevligt. Tjattra med folk och dricka kaffe med personalen. Perfekt en sån här regnig söndag.

Vad sysslar ni med idag då vänner?

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den lille trasselsudden är så söt!!

Pettiwoman sa...

Ja och nu är han ääääääntligen hemma =)

Kram