torsdag 14 juni 2012

Sommarpirr

Jag har lovat mig själv att inte vara så förbannat tuttinuttig eller bara skriva om fluff, hångel och det där pirret i magen men så tänker jag att varför det? Har inte jag gjort mig förtjänt av att verkligen få vältra mig i allt det där efter den där långa och jobbiga tiden då jag inte riktigt visste eller efter alla turer fram och tillbaka? Så jag bestämmer mig för att jag visst får det. Jag vill ju liksom skrika till hela världen hur glad jag är för det jag har just nu. Men jag nöjer mig med att förlösa de orden här...

Han har köpt en Sverigebikini till mig där vårt landsnamn pryder rumpan. Den är så fin och jag ska bära den de gånger Sverige spelar. Han visar stolt upp allt han köpt i de blågula färgerna och även om jag är superglad för min fina bikini är jag mer intresserad av att få kramas med honom den lilla stund vi har innan vi måste vidare var och en på sitt håll. Jag har längtat efter honom som en tok och jag drar kärlekskrankt i hans kläder och vill ha ner honom i sängen för en stunds kramande. Jag får ha honom nära en stund och jag klamrar mig fast med benen runt hans kropp. Pussar honom i hela ansiktet och håller om honom hårt. Gud hur kan man vara så tokig i någon fast att det gått nästan 1,5 år sen jag fick krama honom första gången? Och jag njuter av den känslan och är så tacksam över att jag äntligen kan kalla honom för min. På riktigt.

Och idag... idag fick jag för första gången träffa en av hans underbara pojkar. Ett snabbt möte innan han gav sig i väg och han var precis lika söt och go som jag trott. Fast det är som jag skrivit innan, jag är knappast förvånad. Med en sån snygg pappa och en väldigt vacker mamma kan de inte bli annat än fina. Och jag har verkligen längtat och sett fram emot att få träffa de. Nu hoppas jag att vi snart ses igen fast lite mer ordentligt och att jag får träffa lillebror också. Och så hoppas jag ju såklart att de tycker om mig. Det är ju det som är det viktigaste. Och ja... jag har varit väldigt nervös inför det men det går säkert bra.

Det blev inte så mycket av de där måstena hemma men tränat har jag. Två pass utegympa blev det och jag tror minsann den där sommaren visade sig. Så nu ska jag duscha och sen göra mig i ordning tills jag får träffa min älskling i kväll igen. Och då kommer han inte undan. Jag kommer att hångla ihjäl honom som jag längtat  =)

Slut på tuttinuttinlägg!

Inga kommentarer: