torsdag 7 juni 2012

Lördagskänsla på en Tisdag


Det är lyx att få en extradag med ledighet ihop med min älskling. Det kändes som lördag sådär mitt på en tisdag. Jag får sitta i soffan och njuta av rött vin och mina älsklingsnötter. De där med honung på. Jag ser sista avsnittet av de där desperata hemmafruarna och tar ett glas vin till.


Min älskling står i köket. Diskar och lagar mat samtidigt och blir lite varm till min stora glädje. Han är inte bara händig och duktig i köket. Han har världens snyggaste ben också och den sexigaste bakdelen man kan tänka sig. Jag bjuder på den vackra synen mot hans vilja och hoppas på att jag blir förlåten...


Även den här älsklingen har hittat ro i sitt numera andra hem och jag njuter av att få bli lite ompysslad. Få dricka vin och få god mat och sen bara få krypa ihop tätt intill. 


Vi vaknar ganska tidigt men vad gör väl det när vi inte behöver stiga upp utan kan mysa så länge vi vill under täcket. Sen gör vi det som liksom är det ultimata beviset på att vi är "ett par på riktigt". Vi åker till IKEA och jag fnissar lite för mig själv när vi går där bland hyllorna. Tänk att jag har fantiserat om det där. Och helst skulle jag vilja checka in oss på Facebook för att liksom visa hela världen att nu... NU är VI på IKEA!! Hahaha men jag hejdar mig för nån måtta får det väl vara.

Men jag är lycklig. Så är det bara...

Inga kommentarer: