måndag 18 juni 2012

Helgen som gick

Jag är inget större fan av fotboll men är det Sverigematch så är det. Då kan tom en ickepatriot som jag offra mig. Och ska man ändå offra sig kan man lika bra gå ALL IN. Så Sverigetröja, keps och gulblå kinder fick bli min outfit för fredakvällens match. Och min älskling grillade gott kött och jag gjorde goda kaffedrinkar senare på kvällen som vi glatt skålade i. En supertrevlig kväll med våra vänner helt enkelt.

Tyvärr var jag inte lika pigg o glad på lördagen utan sov bort i stort sett hela dagen. Min älskling och hans vän däremot var duktiga och tog sig upp och iväg till golfbanan där jag några timmar senare fick hämta de regnblöta och trötta. Så det blev en slö lördagkväll i soffan sådär som det lätt blir dagen efter. Fick ner några pizzabitar sen somnade jag om igen.

Igår var jag lite piggare så jag och Azita tog oss en liten dagsutflykt och åkte till Kista gallerian. Regnet öste ner så det var det bästa vi kunde göra av dagen. Ekonomin tillåter ingen shopping av det stora slaget men nåt litet fick allt följa med mig hem.

Söndagkvällen avslutade jag med fötterna i knät på min fotbollstittande pojkvän. Jag trodde vi hade en deal att så länge han bara pysslar om mina fötter så får han titta på vilken sport han vill och jag sitter tyst utan gnäll. Men han skötte vår deal lite dåligt tycker jag då jag mest fick påminna honom hela tiden. Tur för honom att jag älskar honom så mycket att jag förlåter honom för den här gången. Men bara för DEN HÄR gången  =)

Snygga fotbollstjejer

 Lagom anonym bild på älsklingen med vän =)

Söndagsmys


4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken av dem är älsklingen då?

/Jennie

Pettiwoman sa...

Han till vänster =)

Anonym sa...

ah :) bättre bild får du ju fixa nån gång tycker jag :p

/Jennie

Pettiwoman sa...

Haha jag lovar. Men du kan väl tjuvkika på Facebook. För du är väl den Jennie jag är vän med där =)