fredag 22 juni 2012

Glad midsommar

Vaknar med längtan i min kropp. Efter min älskling, efter resten av dagen. Stiger upp och njuter av att solen skiner precis som det ska vara på midsommar. Klär på mig stallkläder och beger mig till tre hungriga hästar som ska pysslas om och det är en bra start på en sån här dag. 

Jag tar med en av mina fina vänner som jag inte kan tillbringa kvällen med och äter midsommarfrukost på Gävle bro. Sen blir det inhandling av sånt som sig bör som tex jordgubbar och fetaste grädden.

Nu väntar resten av dagen på att få firas och det kommer jag göra med min älskade och lite annat sällskap.

Hoppas alla ni får en underbar midsommar!
Kram på er!

3 kommentarer:

Biffen sa...

Tack det samma vännen ha det så bra nu, själv jobbar jag hela midsommar.
Kram Biffen

Anonym sa...

Fint kort!!

Pettiwoman sa...

Kram på er =)