onsdag 27 juni 2012

Snart, snart...

Likt teskedsgumman med håret i liten knut färgar jag bort de där grå. Och nu kan jag räkna timmarna tills vi är på väg och det är såklart därför jag vill göra mig lite extra fin. Har packat klart. Detta dilemma med vad som ska med och vad som ändå inte kommer att användas. Är du också sån som alltid tar med för mycket på resan? Men nu ligger de där nerpackade i väskan kläderna som jag planerat för exakt vilka dagar de kommer att användas. 

Mörk choklad heter färgen och det är också det jag kommer att ta en bit till kaffet senare i kväll. Ska mysa ner mig i soffan sista timmarna innan jag kryper i säng. Som jag längtar till i morgon. Och det är inte bara det att jag ska träffa familjen. Jag saknar min älskling även om jag fått en liten skymt av honom då och då. Vill vara nära. Sova ihop och få mysa så där som bara vi kan. Gud så jag älskar att få somna med honom och vakna med hans näsa inborrad i min nacke. Och nu får vi flera dagar och nätter ihop och givetvis känns det extra mysigt nu när vi ska resa hem till min familj ihop.

Snart, snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin du blir!!