tisdag 27 september 2011

Work

Kaffet i automaten smakar rent ut sagt satan och jag lider med kunderna som ska behöva dricka det där men jag är för trött för att sätta på bryggaren i köket. Det slutar ändå med att jag häller ut skiten i vasken och senare tvingar min personal att hålla mig sällskap när jag dricker riktigt bryggkaffe och tvingar i mig en halv smörgås. Det är det som är fördelen med att vara chef. Att kunna tvinga sin personal att hålla mig sällskap.

En nackdel med att vara chef är att behöva ha möte med sin städfirma och visa inloggningen till butiken för att bevisa att de tar betalt för timmar som det inte är befogat att ta betalt för. Att behöva påvisa att de tar betalt för två timmar varje gång men att det likförbannat är av och pålarmat med bara 1,5 timmes mellanrum. VARJE JÄVLA GÅNG I TVÅ MÅNADER!!! Snopen min tvärs över fikabordet och ursäkter och därför ska jag nu idag ha ett möte med en ny städfirma.
Mig lurar man fan inte!!

Inga kommentarer: