lördag 24 september 2011

Skattjakt

Lördag och solen skiner. Och Cicci och jag ska på loppisturné. Egentligen skulle vi idag själva stått och sålt av saker men vi får nog ta det nästa helg när det finns mer tid för planering. Jag har mycket skit jag skulle vilja bli av med (bokstavligt talat). Men idag blir det att åka runt Gävle på olika loppisar på skattjakt.

Azita vill vi ska gå ut och äta i kväll. Sitta på en bar och titta på folk. Jag vet inte om jag är riktigt redo ännu. Det känns som en evighet sen jag var ute bland folk på det sättet och det känns fortfarande lite skrämmande. Varför vet jag inte. Jag vet att jag skulle behöva det. Få göra mig lite fin. Klä upp mig i klänning och sätta färg på kinderna. Numera går jag ständigt omkring omålad och ser allmänt tråkig ut så ja... det skulle behövas.

Jag får låta dagen ge mig ett svar.

Hoppas ni får en underbar lördag!