lördag 24 september 2011

Loppislördag

Vi började på Erikshjälpen där jag hittade tre fina kjolar i rätt storlek med tanke på att allt i min garderob är för stort men att betala dyra pengar på en helt ny garderob står det inte råd till. 130 kr var som hittat. Sen drog vi vidare till Spikens loppis där Cicci hittade möbler som vi fyllde bilen med. Vi bokade även bord till lördag nästa vecka så har ni vägarna förbi Valbo så kom och gör fynd hos oss.

En stund med hundarna vid den lilla sjön blev det också och min drulle till hund trillade i plurret. Jisses så jag skrattade åt hans chockade min. Riktigt härligt höstväder och lite fina bilder fick vi till.
 Sötaste Cicci!
Jag har funderat på att börja rida igen så efter att vi ätit vår exklusiva lunch som bestod av pizza och korv för tio kronor på IKEA tog vi en sväng in på Hööks där jag tittade på ridbyxor och hjälm. Men i väntan på en riktig häst så nöjde jag mig med den här något mindre och lugnare varianten. Vi hann med en tur till Jennys hund o katt också där våra hundar fick fina rosa kisseskydd på sig för att de inte skulle märka revir inne i butiken. Som om våra hundar skulle göra nåt sånt??? Nääää veeeet du vaad!!!

En mysig dag som jag behövde. Men på vägen hem gick liksom luften ur mig. Ibland rämnar det. Jag mår bra. Men... klart det känns. Så jag behövde den där stunden i solen vid ett träd där vid vattnet. För att andas. Släppa på trycket. Och fina Mattias kom och höll mig sällskap några minuter. En kram senare är jag okej!

Inga kommentarer: